W październiku Rosja, Niemcy i Indie. W listopadzie - USA, Korea i Ukraina. Jesienią Promotech prezentuje swoje narzędzia i poznaje ofertę konkurencji na targach w kilkunastu miejscach świata.
Na przestrzeni zaledwie 10 tygodni produkty firmy Promotech są prezentowane w sumie na 12 targach przemysłowych, w ośmiu krajach, na trzech kontynentach. Wzmożona aktywność wystawiennicza spółki ma związek z finalizowaną inwestycją – budową nowej hali, w której produkowane będą urządzenia do mechanizacji i automatyzacji procesów spawania i cięcia. - Korzystając z rozbudowanej globalnej sieci partnerów handlowych firma Promotech może błyskawicznie informować klientów z całego świata o nowych produktach, wprowadzać je skutecznie na wielu lokalnych rynkach jednocześnie oraz zbierać zamówienia i prognozować wolumen sprzedaży na nadchodzący 2013 rok – mówi Andrzej Twarowski, szef marketingu w Promotechu. W październiku partnerzy Promotechu prezentowali m.in. nowe automaty spawalnicze do blachownic, wózki spawalnicze i nowe modele ukosowarek na targach w Rosji, Finlandii, Niemczech i w Indiach. Z kolei w połowie listopada w Las Vegas w USA, odbyły się kluczowe dla branży spawalniczej targi Fabtech, gdzie Promotech na stoisku swojego amerykańskiego partnera prezentował nowe urządzenia m.in. do mechanizacji i automatyzacji procesów spawania i cięcia. Tegoroczny cykl imprez targowych jeszcze w listopadzie zamkną wystawy w Korei, Ukrainie i na Łotwie. A już trwają przygotowania do wystaw w styczniu i lutym 2013 w Emiratach Arabskich, Austrii i Indiach . Targi to skuteczny i sprawdzony sposób na pozyskanie nowych kontrahentów. - Sukces związany ze sprzedażą unikatowego w skali światowej urządzenia do wycinania włazów i spawania framug w wieżach wiatrowych na rynkach Europy oraz USA i Kanady, spowodował duże zainteresowanie ze strony producentów wież wiatrowych w Chinach i Indiach - mówi Andrzej Twarowski. - We wrześniu na targach w Husum w Niemczech nawiązaliśmy kontakt z kluczowym chińskim producentem wież wiatrowych (ok. 1500 szt. rocznie), z którym negocjujemy warunki sprzedaży naszego urządzenia. W dziedzinie energetyki wiatrowej Chiny są numerem jeden na świecie z ponad 26-proc. udziałem w globalnie zainstalowanej mocy w 2011 r., a wieże wiatrowe są stamtąd eksportowane do wielu innych krajów na całym świecie. Jeszcze w listopadzie wycinarka Promotechu zostanie także zaprezentowana na targach Wind Power India 2012. Indie to piąty rynek świata w energetyce wiatrowej, który nadal dynamicznie się rozwija. - Obecność na tych dwóch kluczowych rynkach azjatyckich pozwoli na dalsze umocnienie marki Promotech jako producenta urządzeń o zasięgu globalnym – dodaje Andrzej Twarowski.
Link do strony artykułu: https://dlaprasy.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/od-moskwy-po-vegas-promotech-pokazuje-swiatu-swoje-narzedzia